2014. október 29., szerda

2. rész

Hazamentem és olyan boldog voltam.... az a pasi nagyon helyes.. egy isten! mindig csak rá gondolok. ilyet még nem éreztem! Felhívtam Vikit mert unatkoztam.
- Szia Viki! -mondtam a telefonba.
- Szia mit akarsz? -mondta flegmán.
- Mi bajod van??? -kérdeztem ő pedig egy nagyon sóhajtott.
- Semmi csak a Márk egy bunkó alak!
- Mért?
- Azért mert olyan hülye üzeneteket küld hogy nem mondom inkább el mert szakadni fogsz a nevetéstől!
- Komoly? -kérdeztem.
- Igen... nagyon perverz de majd holnap találkozunk Szia! -mondta és letette.
Elővettem a naplómat és lerajzoltam az a fiút. a rajz címe ez volt "Egy csodálatos nap"
Már alig várom a holnapot!

*Hérfő reggel*
Felkeltem a puha ágyamból... anya csak aludt szokás szerint hiszen apa nem itt él velünk. De foglalkozik velem! Szeret is nagyon és én is őt.
Bementem a konyhába hogy ne menjek üres hassal a suliba. Bekaptam egy kalácsot és egy fahélyas csigát. Hozzá egy kakaóval. Aztán pedig megmosakodtam, fogat mostam. Felvettem a ruhámat és már indultam is. Nagyon izgulok hogy milyen lesz az első nap ebbe a tanévben.
Odaértem a sulibejáratához és egy hatalmas levegőt vettem.
Bementem az osztályterembe és jó volt ott a hangulat. Oda mentem a barátnőimhez.
- Szia Bogi! -mondta Réka és megölelt.
- Jaj Petra tegnap alig beszéltem veled hogy vagy? -kérdeztem.
- Jól vagyok köszi... és a Dia is  jól van! -mondta.
- Ürülök neki. Amugy lesz új osztálytársunk? -kérdeklödtem.
- Igen lesz... 3 is! -mondta szonja.
- Három? Na ne már! -mondtam.
- De.. de.. és három fiú lesz!
- Na hát ez tök jó! -mondtam nevetve.
*Becsöngettek*
Mikor becsöngettek a tanár bemutatta az új diákokat. én nem nagyon néztem oda de mikor hirtelen oda pillasntiottam megláttam azt a fiút. A szívem csak úgy kalapált... és mikor meglátott engem akkor ő is elpirult. Dorina csak úgy bambult de nem tudom mért.
- Dorina.. Hahóó! -szóltam neki.
- Ohh... -mondta.
- Bi a baj? -kérdeztem.
- Ott az a fiú aki tegnap belenyalt a fagylaltomba! -mondta.
- úristen. Ott az én fiúm is... Hát Dorina mi mázlisták vagyunk!
a bemutatkozás után leült mindenki és az a fiú pont mellém ült és Dorina is az mellé ült aki tetszik neki.
- Hello! -köszöntem a pasinak.
- Szia! Micsoda véletlen hogy tegnap találkoztunk és most is!
- igen.. örülök hogy ebbe az osztályba jársz! -mondtam.
- Én is örülök annak hogy itt vagy!
- Mi a neved? -kérdeztem.
- Kis Péter! De Petinek nevezz! -mondta nevetve.
- Okés. az én nekem Bogi!
- Szép név.. ritka de nekem nagyon tetszik! -súgta.

*Suli vége*
Vége lett a sulinak.. mikor kimentem jött Peti is.
- Nem baj ha haza kísérlek?
- Dehogyis! amúgy nagyon helyes vagy!
- Te pedig csoda szép! Ha gondolod elmehetnénk a parkba és ehetnénk egy vattacukrot! -mondta.
- Az jó lenne!
- Akkor menjünk! -elindultunk. odaértünk a célhoz.
- Szia haver.. kaphatnánk vattacukrot? kérdezte Peti.
- Hát persze! De milyet kértek?
- Milyet kérsz Bogi? -kérdezte és én válaszoltam.
- Epreset!
- Én is epreset kérek akkor! -szólt Peti és megkaptuk a vattacukrot. Nagyon finom volt!
Megettük.
- Ideje haza mennem szia! -Köszönöm a vattacukrot!




1 megjegyzés: